ΕΛΜΕ Λήμνου: Για την εγκύκλιο με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ σχετικά με την έναρξη της διαδικασίας «αξιολόγησης» του πεδίου Α2 - Limnos Live
Connect with us

Λήμνος

ΕΛΜΕ Λήμνου: Για την εγκύκλιο με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ σχετικά με την έναρξη της διαδικασίας «αξιολόγησης» του πεδίου Α2

Δημοσιεύτηκε

στις

Αυτές τις ημέρες και μετά τη δημοσίευση της εγκυκλίου για την έναρξη της δεύτερης φάσης της ατομικής αξιολόγησης (Α2) το Υπουργείο περνάει σε μια νέα, ποιοτικά αναβαθμισμένη προσπάθεια εκβιασμού και πίεσης των εκπαιδευτικών, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να επιταχύνει μια διαδικασία που έχει αποτύχει πλήρως και έχει μπλοκαριστεί από τον αγώνα που δίνουμε ενωμένοι χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Τα σχέδιά κυβέρνησης και υπουργείου δεν προχωράνε κάτω από την πάλη μας και τη συμμετοχή μας στις συλλογικές μας αποφάσεις.

Το ομολόγησαν και οι ίδιοι στην ημερίδα-φροντιστήριο του Γ.Γ. του Υπουργείου προς τους Διευθυντές και Προϊσταμένους των σχολείων την προηγούμενη εβδομάδα. Μια μικρή μειοψηφία συναδέλφων, κάτω από πίεση και τον φόβο έχει συμμετάσχει στην πρώτη φάση της λεγόμενης αξιολόγησης σε όλη την Ελλάδα. Στην Αττική δε, η συμμετοχή δεν ξεπερνά το 10% των νεοδιόριστων. Έτσι «παρακάμπτοντας» το ότι η Α1 φάση έχει μείνει κυριολεκτικά στα χαρτιά, επιχειρούν να επιστρατεύσουν – εκβιάσουν τους διευθυντές-προϊσταμένους των σχολικών μονάδων με στόχο την προώθηση της κατηγοριοποίησης εκπαιδευτικών και σχολείων. Και αυτή τους η απόπειρα θα πέσει στο κενό. Θα υπερασπιστούμε τον ρόλο του εκπαιδευτικού, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

Και η προσπάθεια αυτή δεν απευθύνεται πλέον, μόνο στους νεοδιόριστους, ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!

Η προσπάθεια να μετατραπούν οι διευθυντές-προϊστάμενοι στο μακρύ χέρι της κυβερνητικής πολιτικής δεν θα περάσει. Τα σχολεία μας δεν θα τα αφήσουμε να μετατραπούν σε αρένες. Θα υπερασπιστούμε όλοι μαζί τις συλλογικές μας αποφάσεις, τη συλλογική στάση και τη δημοκρατική λειτουργία στους Συλλόγους Διδασκόντων. Όσοι επιχειρήσουν να διαλύσουν το παιδαγωγικό κλίμα συνεργασίας και συναδελφικότητας στα σχολεία θα πάρουν αποστομωτική απάντηση. Όσοι θέλουν να διαμορφώσουν συνθήκες ανθρωποφαγίας, ανταγωνισμού αλλά και εξαγοράς μέσα στους συλλόγους διδασκόντων θα αποτύχουν. Καλούμε και τους συναδέλφους διευθυντές να υψώσουν τείχος σε αυτή την προσπάθεια, να μην επιτρέψουν να τους ξεχωρίσουν από τον αγώνα που δίνουμε όλοι μαζί για να κρατηθούν όρθια τα σχολεία μας σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ
Advertisement

Όλοι για έναν και ένας για όλους!

Απαντάμε ότι η συμμετοχή στην προσπάθεια διάλυσης, υποβάθμισης κατηγοριοποίησης σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών δεν αποτελεί «ατομική υπόθεση». Η προσωπική στάση και επιλογή μας διαμορφώνει τη συλλογική και συνολική εικόνα που θα έχει το σχολείο, το μορφωτικό και εργασιακό περιβάλλον για τις επόμενες γενιές μαθητών και εκπαιδευτικών. Για αυτό δεν θα αφήσουμε τους διάφορους καλοθελητές να διαλύσουν τον παιδαγωγικό μας ρόλο και την εργασιακή μας υπόσταση και προοπτική.

Η Κυβέρνηση, το Υπουργείο αλλά και οι σύμβουλοι εκπαίδευσης έχουν ήδη ξεκινήσει τις απειλές και τον εκφοβισμό, αφού γνωρίζουν καλά ότι δεν μπορούν να πείσουν πλέον κανέναν ότι η λεγόμενη αξιολόγηση είναι για το καλό μας. Σε ορισμένες Δ/νσεις, μάλιστα, για να εντείνουν τις πιέσεις καλούν τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να διεκδικήσουν στο μέλλον θέση στελέχους να αξιολογηθούν εθελοντικά και κατά προτεραιότητα. Ντροπή! Αναμασούν ξανά τα γνωστά, περί πειθαρχικών παραπτωμάτων των εκπαιδευτικών, περί κακής βαθμολογίας στην ατομική αξιολόγηση των διευθυντών, περί καθαιρέσεων, περικοπών μισθών και άλλα. Για άλλη μια φορά τους απαντάμε συλλογικά. Συνεχίζουμε το μπλοκάρισμα της εφαρμογής της ατομικής αξιολόγησης. Συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή των Ομοσπονδιών από την ατομική αξιολόγηση, καλλιεργούμε τη συλλογική στάση των Συλλόγων Διδασκόντων και τη συμμετοχή στις στάσεις εργασίας, σε περιπτώσεις που οι σύμβουλοι και οι διευθυντές προχωρούν τις διαδικασίες.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους, τους μόνιμους, τους νεοδιόριστους τους διευθυντές-διευθύντριες και τις προϊσταμένες να υπογράψουν το κείμενο της απεργίας αποχής, να υλοποιήσουν τις αποφάσεις του κλάδου, να παραμείνουμε ενωμένοι μέσα στα σχολεία.

ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ
Advertisement

Η συμμετοχή στην απεργία – αποχή είναι ο μόνος τρόπος ώστε οι διευθυντές/ριες προϊστάμενο/ες να είναι και οι ίδιοι καλυμμένοι/ες από την ατομική αξιολόγηση που θα επιχειρηθεί να πραγματοποιηθεί και προς αυτούς/ες με ευθύνη των Συμβούλων Εκπαίδευσης.

Για ακόμα μια φορά ξεκαθαρίζουμε ότι η απεργία αποχή είναι μια κανονική μορφή πάλης πλήρως κατοχυρωμένη. Η ΟΛΜΕ την έχει προκηρύξει με βάση όλες τις τυπικές διαδικασίες (κατάθεση εξώδικου κτλ). Επίσης, μας καλύπτει πλήρως και η στάση εργασίας από τις παρακολουθήσεις του μαθήματος. Και η στάση εργασίας (μορφή απεργιακής κινητοποίησης) είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη. Η συμμετοχή στις συλλογικές αποφάσεις της ΟΛΜΕ, η συμμετοχή στην απεργία – αποχή και τις στάσεις εργασία δεν μπορεί να στοιχειοθετήσει κανένα πειθαρχικό παράπτωμα ούτε να οδηγήσει σε επιβολή ποινών. Αυτό είναι σαφές!

Υπενθυμίζουμε ότι η ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ καλύπτει όλους τους εκπαιδευτικούς:

Από την αξιολόγηση Α1 (συζητήσεις προετοιμασίας, ανέβασμα εγγράφων στην πλατφόρμα, 2 παρακολουθήσεις διδασκαλίας κλπ) από το Σύμβουλο της Ειδικότητας.

ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ
Advertisement

Από την αξιολόγηση Α2 (συζητήσεις προετοιμασίας, ανέβασμα εγγράφων στην πλατφόρμα, 2 παρακολουθήσεις διδασκαλίας κλπ) από τον Διευθυντή του Σχολείου για τη διαχείριση του κλίματος της τάξης.

Από την αξιολόγηση Β (συζητήσεις προετοιμασίας, ανέβασμα εγγράφων στην πλατφόρμα κλπ) από το Σύμβουλο Παιδαγωγικής ευθύνης ΚΑΙ το Διευθυντή του Σχολείου.

Και αυτές είναι διαδικασίες, οι οποίες θα επαναλαμβάνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, για όλους τους εκπαιδευτικούς!

Συγκεκριμένα βήματα υλοποίησης της Απεργίας – Αποχής:

ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ
Advertisement

Δηλώνουμε άμεσα απεργία-αποχή (εάν δεν το έχουμε ήδη κάνει) και μαζί μας και οι διευθυντές-διευθύντριες των σχολείων υπογράφοντας την αντίστοιχη δήλωση της ΟΛΜΕ που έχει αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου και την πρωτοκολλούμε.

Αν οι αξιολογητές (Σύμβουλοι ή Διευθυντές σχολείων) επικοινωνήσουν μαζί μας με mail, μήνυμα, τηλέφωνο, προφορικά, τους απαντάμε ότι συμμετέχουμε στην Απεργία – Αποχή που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ. Εκεί σταματάει η επικοινωνία μας με τον αξιολογητή κι ενημερώνουμε την ΕΛΜΕ.

Δεν «μπαίνουμε» στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης. Δε συμπληρώνουμε τον ηλεκτρονικό φάκελο. Δεν δίνουμε στοιχεία και «πάτημα» στον αξιολογητή, για να εντείνει τις πιέσεις και να αποστέλλει προσωπικά μηνύματα για τη συνέχιση της διαδικασίας.

Αν ο αξιολογητής επιμένει, παρά τη θέληση του συναδέλφου, να παρακολουθήσει τη διδασκαλία, τότε δηλώνουμε τη στάση εργασίας, που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ (και θα προκηρύσσει κάθε μήνα) και αποχωρούμε από την αίθουσα. Στις επισκέψεις που προηγούνται και σε οποιαδήποτε άλλη επαφή με τον αξιολογητή μας καλύπτει η Απεργία – Αποχή.

ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ
Advertisement

Στην περίπτωση αυτή όμως ο Σύλλογος Διδασκόντων θα πρέπει να σταθεί δίπλα στο συνάδελφο που αντιστέκεται και συμμετέχοντας και οι υπόλοιποι συνάδελφοι στη στάση εργασίας, να «μπλοκάρουν» όλοι μαζί τη διαδικασία αξιολόγησης.

Τώρα είναι η ώρα της κλιμάκωσης του αγώνα μας για να βγούμε ξανά νικητές. Καλούμε:

  • Σε συμμετοχή όλων των συναδέλφων (νεοδιόριστων, αναπληρωτών, μόνιμων, διευθυντών) στην Απεργία Αποχή που είναι σε ισχύ από κάθε διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης. Αξιοποιούμε τις στάσεις εργασίας που έχουν προκηρύξει οι Ομοσπονδίες.

  • Σε Γενική Συνέλευση την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου στις 17:30 στο Εσπερινό Γυμνάσιο με Λ.Τ. Μύρινας με στόχο τη συσπείρωση όλων των συναδέλφων και τη διαμόρφωση ενιαίας στάσης.

  • Σε ενημερωτική συνάντηση με διευθυντές/τριες και προισταμένους/ες μαζί με το ΣΕΠΕ Λήμνου την Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου στις 17:30 στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας.

Google News Icon

Σας άρεσε το άρθρο? Mάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο!
Ακολουθήστε το LimnosLive.gr στο Google News.

ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ
Προσθήκη σχολίου

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαφήμηση
Διαφήμηση

Επικαιρότητα