Ακτοπλοϊκές γραμμές Βορείου Αιγαίου: "Οργασμός" δρομολογίων, "γκρίζο" τοπίο για Λήμνο; - Limnos Live
Connect with us

Λήμνος

Ακτοπλοϊκές γραμμές Βορείου Αιγαίου: “Οργασμός” δρομολογίων, “γκρίζο” τοπίο για Λήμνο;

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε περίοδο εξαιρετικής ζύμωσης θα λέγαμε ότι βρίσκονται οι προγραμματισμοί των ακτοπλοϊκών γραμμών από και προς το Βόρειο Αιγαίο. Αυτό που διαφαίνεται είναι ότι φέτος το καλοκαίρι ενδέχεται να υπάρχει πληθώρα δρομολογίων από και προς τα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας, τα οποία εξυπηρετούν όχι μόνο Έλληνες παραθεριστές αλλά και τις Βαλκανικές χώρες, οι οποίες επισκέπτονται το νησί κυρίως για τα θαλάσσια σπορ στο Κέρος.

Μέχρι στιγμής φαίνεται ότι θα υπάρχουν σίγουρα τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα προς Καβάλα και ένα προς Θεσσαλονίκη από την Attica Group. Εκείνο όμως που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη Λήμνο είναι η εξυπηρέτηση από το Λαύριο, όπου έως τώρα παρατηρείται αβεβαιότητα. Άγονοι διαγωνισμοί και προσφυγές δημιουργούν ερωτηματικά σχετικά με τον διαγωνισμό που έχει προγραμματιστεί για το τέλος του Φλεβάρη, μετά από αναβολές και διαβουλεύσεις με ναυτιλιακούς κύκλους.

Σε μια πρώτη ανάλυση, δεν φαίνεται να έχει εκδηλωθεί κανένα άμεσο ενδιαφέρον. Αναφορές ότι μπορεί να παραμείνει η προσωρινή λύση κοινωνικής ευαισθησίας από τον όμιλο Ευγενιδη με το πλοίο “Άνεμος”, φαίνεται να στερούνται βάσης, μετά και από τις διαμαρτυρίες κατοίκων των νησιών που εξυπηρετούσε

Άλλωστε, η θέση της πλοιοκτήτριας εταιρίας είναι σαφής: “Η προσωρινή εκτέλεση του δρομολογίου θα πραγματοποιείται το αργότερο μέχρι και τις 29.02.2024“.

ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ
Advertisement

Παρά την αβεβαιότητα, διαφαίνεται, χωρίς επίσημη ανακοίνωση από τη Seajets, που διαθέτει επίσης ταχύπλοα, το ενδεχόμενο επαναφοράς του “Ακουα Μπλου”, το οποίο πλέον εξυπηρετεί νησιά των Κυκλάδων, δεδομένου ότι το υπουργείο έχει εξοφλήσει τα χρέη προς την εταιρεία του Μάριου Ηλιόπουλου.

Τα δύο πλοία “Άνεμος” και “Ακουα Μπλου” έχουν παρόμοια υπηρεσιακή ταχύτητα και μεταφορική ικανότητα, με το δεύτερο να είναι πιο κατάλληλο για τον Άγιο Ευστράτιο.

Αν τελικά ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός, θα υπάρξει αυξημένος αριθμός δρομολογίων από και προς την κύρια τουριστική αγορά της Βόρειας Ελλάδας.

Ερωτηματικό όμως παραμένει αν με τόσο συνωστισμό δρομολογίων θα παραμείνει κερδοφόρα η γραμμή Λήμνου – Καβάλας, η οποία σημειωτέον δεν είναι στο επιδοτούμενο σκέλος. Δεν είναι μακριά άλλωστε ο χρόνος που θα υπάρξει μόνιμη λύση ή όχι….

ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ
Advertisement
Google News Icon

Σας άρεσε το άρθρο? Mάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο!
Ακολουθήστε το LimnosLive.gr στο Google News.

ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ
Προσθήκη σχολίου

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαφήμηση
Διαφήμηση

Επικαιρότητα